חשיבות יבואל רשמי לרכב נכה

כשאתה עומד בפני ההחלטה החשובה ביותר שתקבע את איכות, בטיחות ונוחות חייך וחיי משפחתך במהלך חמשת השנים הקרובות, תמצא את עצמך מתמודד עם מונחים והגדרות שעל פיהם תידרש לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר- היכן להתקין את אבזור ההנגשה והנהיגה המתאימים ביותר עבורך בישראל?

בתהליך החיפוש וקבלת ההחלטות, תגלה כי ישנן הצעות זהות מגורמים שונים בענף, המתקינים מוצרים זהים הן ביצרן ולעיתים אף בדגם, בדומה להצעה שקיבלת מחברה מרכזית ומובילה בתחום.

על פניו, ניתן לטעות ולהבין, כי אין חשיבות בבחירת הגורם או החברה שתבצע את ההתאמות והתקנת האביזרים כל עוד המוצר הסופי זהה.

אך לא כך הם פני הדברים, על כך מעידים מוגבלי תנועה רבים המוצאים עצמם נאלצים להתמודד מול המציאות המתסכלת כשהמוצרים שהותקנו ברכביהם הובאו לארץ בייבוא מקביל ע"י גורמים בענף ובכך מגלים את משמעות "הייבואן הרשמי".

על מנת להבין את חשיבות מקור ייבוא המוצרים, חשוב קודם להבין מהו יבואן רשמי, היצרנים הבינלאומיים, כדוגמת: BRAUN ABILITY יצרנית מעלוני הרכב החשמליים, משקיעים משאבים רבים במחקר ופיתוח מתמידים כדי לייצר את אביזר ההנגשה האיכותיים והמתקדמים ביותר שיתאימו לצרכיך המיוחדים.
תחום אביזרי ההנגשה חווה בשנים האחרונות תנופת פיתוח, והיצרנים מציגים עדכוני מוצרים , לעיתים משנה לשנה.
אבל לצד הפן המבורך של הגברת התחרות, ישנן לא מעט מורכבויות ביבוא מקביל של רכב, אותן כדאי להכיר.

לרכישה מול יבואן ישיר, וותיק ומבוסס בעל קשרי עבודה ארוכים עם יצרן הרכב יש לא מעט יתרונות:

קשרי עבודה ומקצועיות

חברת יוניון מוטורס מייבאת את דגמי טויוטה לישראל כבר 28 שנים, תקופה ארוכה שבה נרקמו קשרי עבודה הדוקים עם יצרנית הרכב המובילה. לקשרים אלו יש משמעות קריטית ככל שהדבר נוגע למקצועיות של יוניון מוטורס. לא רק שאנשי החברה עוברים הדרכות והכשרות מקצועיות של טויוטה ומכירים את המוצרים באופן האינטימי ביותר, אלא שידע זה גם מאפשר ליוניון מוטורס לאפיין ולהתאים את הדגמים שהיא מייבאת כך שיתאימו לשוק הישראלי, לאקלים הישראלי ולצרכן המקומי.

יוניון מוטורס היא היחידה שזוכה להסמכות מקצועיות של היצרן כולל עדכונים וריענונים באופן קבוע ורציף, אנשי יוניון מוטורס בקיאים בכל המערכות הטכנולוגיות החדישות לפרטי פרטים, ובמידה ויש בעיה טכנית כלשהי, היא מקבלת סיוע ישירות מטויוטה העולמית.

שירות ללא פשרות

המקצועיות של יוניון מוטורס מאפשרת לה לספק את השירות הטוב ביותר לרכבי טויוטה, עם המערכות והכלים המתאימים לטיפול בהם ותוך שימוש בחלפים מקוריים שהותאמו לכל דגם ודגם וקיימים וזמינים במלאי. בנוסף לכך, יחסי העבודה ההדוקים עם טויוטה מאפשרים ליוניון להציע גם אחריות מורחבת, למשל לרכבים היברידיים, וכן אפשרות להארכה של האחריות לתקופה ארוכה יותר.

ליוניון מוטורס יבואנית טויוטה רשת סוכנויות בפריסה גיאוגרפית רחבה עם 31 סוכנויות בפריסה ארצית, בהן ניתן להתרשם פיזית מדגמי טויוטה.