אבזור רכבים והנגשה לנכים באמצעות הלוואה לכל מטרה - החברה המרכזית לאיבזור וציוד מכוניות לנכים - אצמ

אבזור רכבים והנגשה לנכים באמצעות הלוואה לכל מטרה

אבזור רכבים והנגשה לנכים באמצעות הלוואה לכל מטרה

רכישת רכב היא עסק לא זול, גם היום שניתן לבצע עסקאות ליסינג שונות שמאפשרות לקנות רכב בהסדרי תשלומים נוחים, עם פריסה לאורך זמן ואפשרות לבצע טרייד אין בסוף התקופה, עדיין מדובר בעסק לא זול. אחת כמה וכמה כאשר מדובר על רכב שמיועד לאנשים מוגבלים בתנועה שצריך לרכוש אבזור מיוחד לרכב.

זו הסיבה שביטוח לאומי מאפשר לקבל הלוואה מיוחד הן לרכישת רכב, פרטי, מסחרי וכן אביזרים מיוחדים שמיועדים להנגשה. אביזרים אלו אמורים להקל על הנהיגה ברכב לאורך זמן. ההלואות שביטוח לאומי נותן, הן בנוסף להקלות במסים שמקבל מי שצריך לרכוש רכב חדש. חשוב להבהיר מלא מדובר בהלוואה לכל מטרה אלא בהלוואה שמיועדת לרכישת רכב ראשון, במקרה כזה מדובר בשמונים אחוז מערך הרכב או בהפרש שבין החלפת רכב ישן וחדש.

על מנת לקבל הלוואה לרכישת אביזרים לרכב, על רוכש הרכב להוכיח שהוועדה רפואית קבעה שהוא אכן זקוקים לאותו אבזור אותו הוא רוצה לקנות וכן שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים קבע שמדובר באביזרים מתאימים ושהרכב עצמו מתאים להם. גם ברכישת רכב עליו להוכיח שאכן הוא זכאי לקבל הלוואה. את האישורים לכך הוא מקבל באמצעות וועדה של ביטוח לאומי ומכון הרפואי לבטיחות בדרכים שאמור לאשר כל אבזור מיוחד לרכב.

אפשרויות נוספות לקבל הלוואת לרכב

היום יכולים אנשים שסובלים ממוגבלות בתנועה לפנות לחברות מימון חוץ בנקאיות לקבל הלוואה לכל מטרה וביניהן גם הלוואות לצרכי רכישת מכוניות שמותאמות לאנשים עם צרכים מיוחדים וכן אבזור מיוחד. מדובר על אבזור כמו מעלון לרכב, מושב מיוחד לכסא גלגלים, ידית הילוכים חשמלית ואביזרים נוספים שמאפשרים לאנשים עם מוגבלות בתנועה לנהוג או לפחות מקלים עליהם את הנהיגה.

אותן חברות מציעות אפשרות לקחת הלוואה בתנאים נוחים, החל מפריסת תשלומים מאוד נוחה, בריביות נוחות לאורך זמן. באמצעות אותה הלוואה, ניתן לרכוש כל מכוניות שרוצים, וכן להוסיף לה אבזור. מדובר במנגנון של הלוואה לכל מטרה, ולכן היא לא חייבת להיות בהכרח לרכישת רכב אלא יכולה להיות גם לרכישת אבזור לרכב. את ההלוואה ניתן לקבל עם רכישת הרכב או לפניו, על מנת שיהיה ניתן להזמין או לרכוש את האבזור מיד עם קבלת הרכב. חשוב מאוד לקבל את כל האישורים הנדרשים לצורך התקנת האבזור מצד אחד ומצד שני להמציא את כל האישורים לקבלת ההלוואה, בשביל שיהיה ניתן לשלם על כך באופן מיידי ללא שום בעיה.

מאחר וניתן לקבל הלוואה גם דרך ביטוח לאומי, אזי שרצוי לפצל את ההלוואות בצורה נוחה וברורה, כך שמנגנון התשלומים יהיה מאוד נמוך ויימשך לאורך זמן. בצורה כזו כמעט ולא מרגישים את ההלוואה. כמו שציינו, רצוי להסדיר זאת לפני שמבצעים את ההזמנה, בשביל שיהיה ניתן לשלם על כך באופן מיידי באמצעות כספי ההלוואה ולא מהכספים הישירים שלכם.

שיתוף ברשתות חברתיות

אולי יעניין אותך גם

איך עובד הגה חשמלי?
דגם חדש למעלית הדגל
החופש לדעת